žádost o informace č. 2 a 3/2022
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique Duis cursu.
Biskupice u Luhačovic
Služby úřadu
Tento požadavek je možné vyřídit online na Portálu občana.
Insolvenční rejstřík je informační systém veřejné správy, který je spravován Ministerstvem spravedlnosti ČR. Jeho základní úlohou je zajistit maximální míru publicity o insolvenčních řízeních a umožnit sledování jejich průběhu. Prostřednictvím insolvenčního rejstříku jsou zveřejňovány veškeré relevantní informace týkající se insolvenčních správců, dokumenty z insolvenčních spisů i zákonem stanovené informace týkající se dlužníků.
Jedná se o veřejně přístupný rejstřík, není tedy nutné ověřovat totožnost žadatele. V rejstříku je možné vyhledávat na základě dvou parametrů – identifikačního čísla organizace (hledání příslušné organizace) a podle osobních údajů (hledání konkrétní osoby). Poplatek za ověřený výpis se řídí zákonem o správních poplatcích, tzn. 100 Kč za první stranu a 50 Kč za každou následující stranu.
Na kontaktním místě Czech POINT bude možné zjistit aktuální stav insolvenčního řízení.
Kdokoliv, kdo má zájem o úředně ověřený výpis. Jedná se o veřejný rejstřík.
Ano, v pravé horní části stránky je tlačítko pro online rezervaci.
Aby bylo možné na kontaktním místě veřejné správy (Czech POINT) úspěšně získat výpis nebo učinit podání, je zapotřebí s sebou přinést obvykle tyto podklady: 💳 Doklad totožnosti 📄 Plná moc (v případě zmocněnce) 📜 Rodný list dítěte či soudní rozhodnutí (v případě zákonného zástupce) 🏢 Doklad o oprávnění zastupovat danou organizaci (v případě statutárního orgánu právnické osoby, vedoucího orgánu veřejné moci apod.) 💰 Peníze (na uhrazení poplatku za provedený úkon) – Dokument ke konverzi (v případě konverze dokumentů; listinný či elektronický uložený na CD/DVD či v Úschovně) – Některé agendy nevyžadují ověření totožnosti žadatele, a pak není vyžadován doklad totožnosti, plná moc, doklad o zastupování, ani doklad o oprávnění zastupovat danou organizaci. Výše poplatku závisí na konkrétní agendě.
Systém Czech POINT poskytuje pro veřejnost celou řadu služeb: výpisy z informačních systémů veřejné správy či základních registrů podání vůči státní správěkonverze dokumentů v listinné podobě do dokumentu obsaženého v datové zprávě nebo datovém souboru a naopak založení a správa datové schránky a další. Tyto služby jsou poskytovány na tzv. kontaktních místech veřejné správy, která jsou opatřena modrým logem Czech POINT. Kontaktními místy veřejné správy jsou notáři, krajské úřady, obecní úřady, úřady městských částí nebo městských obvodů, ale také zastupitelské úřady (velvyslanectví) v zahraničí. Kontaktní místa provozuje rovněž Česká pošta, Hospodářská komora a také banky, kterým Ministerstvo vnitra udělilo autorizaci. Služby Czech POINT pro veřejnost lze obecně rozdělit do těchto kategorií: výpisy z informačních systémů veřejné správy – např. výpis z Rejstříku trestů nebo Katastru nemovitostí podání vůči státní správě – např. ohlášení živnosti do registru živnostenského podnikání základní registry – např. výpisy ze základních registrů, nebo podání žádosti o změnu údajů datové schránky – např. žádost o zřízení datové schránky, žádost o zneplatnění přístupových údajů a vydání nových, atd. konverze na žádost a související služby – Úschovna a Centrální úložiště ověřovacích doložek zprostředkovaná identifikace osoby
Každý pátek odesíláme souhrn týdne. Takže už vám žádná aktualita, hlášení rozhlasu ani událost neunikne 🙂 .